divendres, 19 de juny del 2009

and today... friday!

Ahir a la nit vam sortir a sopar i vam anar a un restaurant nou que havien obert aquí a prop i si, ho haig de confessar, vaig demanar-me una cheeseburger!!!! aquestà serà la cheeseburger del mes (que sino al tornar no serà només la maleta la que pagarà sobrepes jajaja)


Ara ja estic vestida per anar a la feina (avui el jefe em sembla q arribarà una mica tard, però bueno, sempre hi ha gent voltant per allà).

Us deixo amb aquesta foto de l'edifici on hi ha l'oficina. Nosaltres estem al 4th floor. És una zona molt tranquila i em sembla que a prop hi ha un super, així que ideal per fer la compra després de treballar. (perquè no, encara no he anat al super...)

Aquest cap de setmana tocarà fer algunes coses de papeleo.. extremadament aborrides pero imprescindibles.

Avui al vespre (tarda-vespre) anirem a una sessió de jazz que fan a l'aire lliure i després a sopar alguna cosa por ahí!

have a nice day!

3 ...:

Elisabet ha dit...

bueno ara ja estem situats!! 4º floor!
have a nice day( que aixo sempre anima , dora el mati!)
petons
mummyr

Cristina ha dit...

uooo!! un comment de la mummyr!! :D
estic sola a l'oficina ara.. soc la unica persona responsable q treballa jeje
vaig a preparar-me un te!
kisses

janina ha dit...

uoooo! m'agradat molt aixo q em facis publicitat,espero que la reaccio fos ben espontania, sense abans dir res tu, eh! aixi mola mes!
avui he estat tot el dia a vic, estic morta, dema et passo informacions per mail, oki?
de totes maneres ja saps q sempre pots donar la meva web
www.laboixeta.com
o
www.janinar.com

jejeje
alla ho veuran tot! pero la botiga onlinde l'esty no esta massa actualitazada...
dema t'escric!!
petons!!!

Publica un comentari a l'entrada