dijous, 18 de juny del 2009

the car

vistes les numeroses peticions sobre el cotxe, us deixo amb la foto que li he fet avui al parquing de la feina.


so many things today...

estic molt contenta perquè avui he aconseguit arribar a la feina sense perdre'm!! He arribat 10 minuts abans així que m'he acostat
a un 7ELEVEN que hi ha aprop i m'he comprat l'esmorzar.

A la feina tenim bullidor, així que m'he aficionat als tes :) (també hi ha una nespresso, pero com q no m'agrada el cafè...)

Per la feina tot molt bé. M'han donat la contabilitat d'una empresa perquè la traduís a l'anglès i després l'he passat a l'excel. Hem anat a dinar amb l'Anselm a un grec i després hem passat per un super grans magatzems decorats com si et trobessis dins del conte d'Alicia al país de les meravelles.. molt estrany.. m'he comprat un altre adaptador pels endolls.

M'he quedat a mb l'Anselm fins tard a la feina i després m'ha ensenyay una ruta alternativa per
tornar fns a casa. Imagineu-vos si estic ja adaptada i instalada a la ciutat que em moc per rutes alternatives jeje He tornat per una d'aquelles carreteres ideals per anar amb moto un
diumenge al matí... up&down the mountain fins al mar. Un cop arribes al mar et recorres la costa de Malibú a Santa Monica, un trajecte agradable i a més he vist el mar! que encara no l'havia vist!

2 ...:

janina ha dit...

ooooohhhhh!!!! quin cotxe!!! jejeje
jo avui me'n vaig a vic!
parlem!! un peto!!

Cristina ha dit...

que vas a fer a Vic??

Publica un comentari a l'entrada