dimarts, 16 de juny del 2009

eternal journey...

Després d'un llarguíssim viatge, que ha començat a les 6am (hora de barcelona), he arribat a LA a les 00h30 (hora de barcelona) [3pm hora local]...


Ha sigut un viatge força entretingut. Sortia de Barcelona a les 9h15 del matí i feia escala a London. Un cop a LON tenia més o menys una hora per canviar de terminal i agafar el següent vol, però aquesta hora s'ha transformat en menys de 30 minuts. Així que m'ha tocat correr per l'aeroport. Per sort he arribat a temps i he pujat directa a l'altre avió...

Un vol de 11 hores, al costat de la finestra, cosa que limita molt la mobilitat... Només m'he pogut aixecar una vegades. 11hores donen per fer força coses: he mirat 4 pel·lícules, unes quantes series, una mica de musica, he acabat el llibre (por fin) i he dormit un parell d'horetes...

Les vistes han anat canviat força durant tot el vol (que ha sigut plè dia tot el viatge). Hem passat per Canadà i aquesta és una foto dels llacs gelats del Canadà.

Finalment hem arribat a LAX i primer de toca ha tocar passar els controls. Per sort tota la documentació era correcta i he passat a buscar les maletes... Només arribar a la cinta he vist que passava la meva maleta petita, però l'altra no sortia... He esperat, esperat i esperat.. (entre sortir de l'avió i sortir de l'aeroport he estat dues hores!!) i després d'esperar ha vingut una dona a dir-me que si era la Mrs. Rojas, que la meva maleta no havia arribat..........!!! :s

LA GRAN! amb TOTA la meva roba... venia amb l'altre vol.. Així que he sortit sense maleta. Un cop a fora he deixat la meva direcció i en ppi me l'han de portar a csa aquest vespre (que sinó no sé què em posaré demà per anar a treballar!)

La meva companya de pis, la Jaione, m'ha vingut a buscar a l'aeroport i després hem anat cap a casa. M'ha fet un tour per tot el bloc i he desempaquetat la meva única maleta. Ara estic a l'espera que arribi l'altra maleta..

I això és tot. Només dir-vos que he arribat bé, molt cansada, però be :)

Ara toca començar a adaptar-me a l'enorme (i realemt és enorme) ciutat de Los Angeles!

4 ...:

janina ha dit...

ja comences amb aventures de bon començament, quina rabia lo de la maleta!
11h??? deu ni do!! no sabia q eren tantes hores... home ara ja et deus haver acabat lost! jeje
un peto de la teva hermana mayor!

Isurfeye ha dit...

Hermana mayor!!! jejeje

Mar ha dit...

buffff, aixo de la maleta es un pal! espero que no ens passi quan vinguem a veuret eh???? per cert, ja tenim dates i bitllet comprat!!!!! jujuju

Cristina ha dit...

ostres Mar! q no et vaig contestar!! ho sento molt.. se me'n va anar del cap!!
Aquestes dates perfecte! Jo estaré treballant pero a mi mentre em porteu a la feina i després em vingueu a buscar, us deixo el cotxe!!!

Quan s'arriba i es comença a veure LA des de l'avio impressiona bastant perquè és ENORME!! i penses.. jo haig d'estar aqui al mig..?!

Pero el temps es increible! La Jaione m'ha dit que en els 3 anys q porta a LA potser ha vist ploure 5 vegades!!! XD

En fi.. parlem i organitzem els preparatius!!
MOOOOOLTS PETONS!!!

i estic molt contenta de tenir-vos aqui tan aviat!!! :D

Publica un comentari a l'entrada