divendres, 19 de juny del 2009

I'm so proud...


si si, estic molt orgullosa de mi mateixa jiji

avui, tornant de la feina he decidit passar per la freeway. Tenia imprès el recorregut de com arribar fins a casa i la sortida que havia d'agafar estar super colapsada i he decidit provar sort i sortir a la següent.. i he sabut arribar a casa!!! :D so happy!!

Abans de tornar cap a casa, he passat pel super, que ja era hora!! :) He comprat 4 coses de supervivencia i llestos!

Ara marxem a un jazz concert!

Bon cap de setmana!

4 ...:

janina ha dit...

Com va anar el jazz concert?? prop de casa teva? o vas anar cap hollywood? uhhh com sona de be aixo! jejeje avui q es dissabte es començarà a notar que no ets per aqui, eh!
un ptoo i disfruta del finde!

Cristina ha dit...

si.. i jo començare a notar que no soc alla :D
encara vaig molt perduda amb els carrers i tal, i mai se a quina zona estic..
poc a poc..

:)

Mar ha dit...

renoi, estic un dia sense mirar el blog i ja hi ha mil coses mes penjades!!!! jeje aixo esta be, aixi puc comprovar que estas super be!!
molts petons!
pd: avui sobretot et trobarem a faltar! ;)

Cristina ha dit...

doneu records a tothom de part meva!!!! i si feu el sopar de montclarines també!!!
mil muacs!

Publica un comentari a l'entrada