dimecres, 17 de juny del 2009

LA: Day 1

Avui ha començat la meva vida real a LA..


M'he despetat ben d'hora per culpa d'una barreja de jetlag i preocupació per la meva maleta. He començat trucant a la British preguntant si arribaria algun dia la maleta i m'han dit que en ppi la tindria a casa a la tarda.. (i així ha sigut.. :p)

Després, aprofitant que tot i que per mi era ben d'hora, a era una bona hora per fer pràctiques d'Skype amb els de casa, hem fet unes vidioconferencies :)

Cap a les 8am m'he activat i he decidit anar a buscar-me alguna peça de roba per passar el dia. He baixat al garatge, he pujat al cotxe i m'he dit: "molt bé doncs, a veure com funciona això del canvi automatic..." i ale.. un click per obrir la porta del garatge i
som-hi driving thru LA.. una sensació molt estranya.. surto del garatge i:


"dreta o esquerra...??"
"crec que esquerra"
"provem-ho"
"santa monica blvd... ok... sembla q vaig bé"
"merda! havia d'anar per allà... bueno.. giro a la proxima.. no passa
res..."







i finalment he arribat a lloc :) he aparcat i he vist q calia pagar.. un parquimetre típic de película.. com que no portava coins he anat fins a una botiga a descanviar 1$ i m'han donat 4 monedetes. Amb 1$ tens 1 hora de parquing.. Quan tornava cap al cotxe, però, m'he trobat ja a la senyora del parquimetre posat-me la multa!!!! i jo: "excuse me madam.. I had no coins" i blablabla q no es pot deixar el cotxe i anar a buscar les monedes i blablabla aquest cop t'ho perdono però que no es torni a repetir que ja tenia la multa feta... i jo "thanks a looot" uffffffffffff






Llavors he anat a uns "grans magatzems" a lo cutre q es diuen Ross... hi trobes de tot.. des de roba a accessoris o coses per la casa.. no m'ha agradat massa, la veritat... massa tipic americà!


i després, cap a l'oficina! val a dir que m'he perdut una mica (molt) per arribar-hi i al final se m'han fet les 12h... jiji.. first day, no problem... M'han presentat tota la gent que treballa i m'han estat explicant quins projectes tenien entre mans i de què m'havia d'encarregar jo...


A l'oficina m'estava esperant aquest regalet... jiji :)

I a les 5pm, ja rendida per culpa del jetlag, he agafat el cotxe i m'he posat enmig de tot el trànsit de la 405... i moolta paciencia fins a casa on he desfet la maleta i on ara em disposo a descansar..

and tomorrow... more!

3 ...:

janina ha dit...

uaaaaaaaala!!! pero i la foto del cotxe?? es aquest vermell que es mig entreveu??
i que l'iphone? q xulu!!!!!!! es el nou o q?? jo tb en vull uuuun!!!!!
has de provar l'skype de l'iphone, a veure q tal funciona! i... comprar-te crèdit, per poder trucar a fixos, q es molt baratu i sempre et pot anar be!
buenu neni! un peto molt gros!

Isurfeye ha dit...

Quantes aventures i nomes es el primer dia.
Vull foto del cotxe!!! :)

Mar ha dit...

vaia tela de dia!!!! nomes llegint-ho ja m'he estressat!!!
renoi quin regalet....si que son esplendits els amercians!!!!
ah! aixo de la multa del parquimetre em recorda algo...jeje pero aquesta vegada era veritat lo d'anar a buscar canvi!!! jajaja
jo tb vull provar lo de l'skype! que no ho he fet maiii!!!!
molts petons
p.d: jo tb vull foto del cotxe!

Publica un comentari a l'entrada