dissabte, 27 de juny del 2009

last week... I was there!


mil gracies per un dia més de Munich (vaig tenir xupa-xup??)

mil gracies per un dia més de Sala (tot i que em sembla q vaig morir un parell de vegades... i és que ja ho dic jo que el tabac mata...)

i mil gracies per un dia més d'estar amb vosaltres! (sou, amb diferencia, les millors!)

No amagueu la meva cadira molt lluny aquest any, pq l'any que vé tocarà anar a totes les Festes Majors! (per recuperar totes les q ho puc anar aquest any)

BON DISSABTE :)






amb floreta i tot... i super happy!! que mona que em vau deixar!! :)

6 ...:

Elisabet ha dit...

mmmmmm.... una miqueta de "nostalgie"????
segur que per aqui hi han bones festes majors!!!
milpetonets

Mar ha dit...

si es que estaves monisisisima amb floreta i tot!!! si, vas morir un parell de vegades, i de les que et vam salvar eh??? jajaja

molts petons

janina ha dit...

jo en sé d'una que va perdre el sombreru per st joan, i aixo vol dir q res de festes majors aquest any!! oooooohhh!
si un cas jo, aquest any faré de tu, ok princesa d la tossa?
un petooooooo

Cristina ha dit...

jajajaja

oki!! pero am sombrero,eh!! i que acabi ben guixat!

que tal la teva escapadeta?? mua!

Maria ha dit...

HOLA!!!!

Encara estic viva!

Peto Cris!

Cristina ha dit...

m'alegra sentir-ho!!!

un peto guapi!! i gracies per les fotos! :))

talk soon, I promise!

Publica un comentari a l'entrada