dimarts, 30 de juny del 2009

no Monday's report..

ui.. malament anem si ja comencen a passar dies sense informes.. jeje


pero és que va ser un dilluns ben normal.. (tot i que em va tocar estar a la feina fns les 7pm..) i és que ja ho dic.. a la meva feina son un workalcoholics... (penseu q n'hi ha un que ni dina...)

pero en fi.. a part d'un dia normal d'oficina, va ser un dilluns normal de compres bàsiques (super i tal..). Vaig anar, també, a una botiga .99 cents! tot a menys d'un dolar i tens realment de TOT.. des de menjar a tot tipus de materials.. quite good.. (pero jo buscava "blu-tac" i d'això no en vaig trobar.. :(

today, some running.. (pero segueix en molt baixa forma...)

and tonight... TACO NIGHT!

Doncs aixo es CABO CANTINA, on els dimarts fan nit de TACOS. Comprant unba beguda et porten tots els tacos que vols..

I no.. jo no els vaig provar.. otro martes será...

El lloc és tal qual es veu a la foto.. complicat de descriure, pel de coses a les parets, pantalles allà on miris i, per suposat, banderes americanes!! (que s'acosta el 4th of July!)


see u!

:)

3 ...:

Unknown ha dit...

be, sempre hihan dias normalets, q i farem !!! dema marxem a eurodisney, ja t'explikarem un petonas!

janina ha dit...

ja trobava a faltar el teu post diari eh!!!!

a veure si aconsegueixes q els dies "normals" siguin pocs, pq jo no em vull quedar sense noticies a llegir cada mati!

Cristina ha dit...

UOO!! MOLT BON VIATGE JENNIE!!
feu moltes fotos i després posa'n alguna al FB! Aixi us vec! :)

un peto gran gran!

Publica un comentari a l'entrada