dilluns, 22 de juny del 2009

Ralphs


Avui he anat al super a comprar.me coses de primera necessitat i he anat al Ralphs, un supermercat enorme, on pots trobar de tot (fins i tot DANONE, que m'ha fet ilu!!). M'he fet la targeta del super, aixi ja tinc els descomptes (que estan prou be).


Pots trobar tot el que busques, tot i que si ho busques, tardes a trobar.ho de lo gran que és.. Hi ha pastisos, tot tipus de bolleria, mil formatges, iogurts, carn.. tot a mides industrials! I és que aquests americans o mengen molt o prefereixen estalviar-se d'anar al super molt sovint i per això les quantitats són més grans.. qui sap.. una mica de cada segurament..

La gent és tan amable.. la caixera et pregunta "has tingut un bon dia? ja vas cap a casa? necessites alguna cosa més?" o l'altre dia la dependenta d'una botiga "oh! m'encanta la teva samarreta.. un gust excel·lent, d'on és?" i realment pregunten pq els interessa.. o avui a l'ascensor un home em diu "hola :) com va el dilluns, ha començat dura la setmana?"

I en canvi, si per aqui et trobes algu a l'ascensor, a vegades ni bon dia...

En fi.. coses de cultura :)

talk soon!

2 ...:

Unknown ha dit...

jijiji...I understood almost everything :D
yeah!
....have a nice week Cristina!
..we all are preparing for san Joan, every1 is very excited)))but most of all Ignasi)))
un peto!!!

janina ha dit...

dius q els catalans som antipatics?? una mica sossus si q som... si
a quina hora vas a dormir aquests dies? pq si a les 8 del mati d'aqui son les 11 d la nit a LA potser podriem xerrar! pero dema no eh! q es st joan i sta janina! eh!
un peto!

Publica un comentari a l'entrada