divendres, 3 de juliol del 2009

long weekend!

Ahir vaig estar mig malalta.. canvis de temperatura, aires condicionats, fred, calor i mil histories més.. sort que tinc un super vecinito (el Pablo) que em va preparar una sopa de fideus casera que se'm va posar excelentment be :))) Així que ara ja estic recuperada!!


Avui festa a l'oficina, estem de Pont que demà és 4th of July!! Independence DAY! The most american of all the american parties!

El dia de la platja, al volley, vaig fer un nou amic, que també està fent-me companyia a l'oficina jeje allà on vaig, faig nous amics,eh.. al final tindré la col·lecció sencera! Els tinc aqui davant, fent guardia :)

Aprofitant que estem de pont, aquest cap de setmana anirem a San Diego amb una noia de Madrid, la Laura.

Tornaré amb un gran reportatge de fotos! :)

I aquesta nit.. suposo que algun plan trobarem!
Bon cap de setmana!!

2 ...:

Caterina ha dit...

com t'ho muntess nenaaa!!!ajajja


nate

Mar ha dit...

aiiixxx pablo pablete....
jiji

Publica un comentari a l'entrada