dilluns, 13 de juliol del 2009

my lovely stuff


I'm so happy.........!! happy happy happy!!!



I've got my package!! :D fuuuuuull of lovely things (and presents&sweets!!)

M'ha tocat anar fins a Marina del Rey a buscar jo mateixa el paquet a FedEx, perquè han fet tres intents i no m'han trobat mai......... però sóc una noia ocupada jo!!! I és que venen al matí quan jo estic a la oficina.. així q la millor opció (i en realitat la única que em quedava) era anar jo mateixa a buscar-me el paquet..

HUGE BOX! :)

buaa!! m'ha fet moltissima il·lusió!!!

menorquines + bandera catalana + rollerblades!! + barrets de FESTA MAJOR!! + sabatees (needed them a lot) + nice clothes + labºixeta's clothes bag + cartes + xuxeeeees + regaaaaals

que per cert... puc obrir els regals??? de moment els tinc encara per obrir allà sobre... haig d'esperar fns el 24??

escoltant iCAT... "Bon Dia són les 7 del matí" :p

l'examen FET, demà al matí ultima repassada i llestos! (GRACIES PER LA VOSTRA SORT!)

Did I say I'm happy??

:)

Have an awesome day!

5 ...:

Elisabet ha dit...

buenooo!!!!finalment!!!!la big caixa!!!que et sembla ??valia la pena esperar oi??els regals son pel 24 "of course"!!llastima que no t'ho portesin a casa... no hi devien posar horari concret! ja ho sabrem per un altre dia!
moltssspetonetsss

Cristina ha dit...

merci!!!!!!!

aixi q a esperar?? tots?? :( pero les xuxes no,eh!! :)

thks a lot lot lot :D

Maria ha dit...

k XULOOOOO!!!!!

Unknown ha dit...

uooooooouu!!!!
tots els barrets!!!!
t'han agradat les avarques???? ejjejejeje
espero k ho facis servir toot!
jajaj
jo no podré fer-te regal de sta cristina... però bueno ja te'l faré l'any que vé! :P


molts recoords!!!!
muàaaaaa

Unknown ha dit...

alaaaaaaaaaaaaaaaaa! com et cuideeeeeeeeeeen! si ho sé els hi dono la Xaus! ais.........

:***

Publica un comentari a l'entrada