dijous, 16 de juliol del 2009

my week

quina setmana...


La veritat és que no he tingut massa temps per actualitzar (i també q durant la setmana tampoc es fan tantes fotos...)

Dilluns vaig haver d'anar a corre-cuita a buscar el paquet (que confesso q ja he obert els regals.. :p) [Els Dilluns toca: BEER MONDAY, però no hi vaig anar...]

Dimarts tocava super i ens hi vam passar més d'una hora.. ja era tardet així q vam empalmar directament cap a un bar nou que hi ha per la zona [TUESDAY TOUR, aquí sí que vaig complir]

Dimecres és dia de Volley, ahir, però teniem un sopar d'aniversari sorpresa així que vaig anar a casa directament, que tocava posar la casa en ordre [VOLLEYBALL WEDNESDAY, q també vaig fallar aquesta setmana]

Avui tenim inspecció del pis... (per això ahir posavem ordre..) De fet, ara deuen estar inspeccionant-lo perquè era de 9h a 11h.. I aquest vespre.. doncs nose què toca..

Us deixo amb la foto del meu esmorzar, tenia desig de sindria des de fa molts dies i ahir me'n vaig comprar una de sencera! Tinc sindria per dies

:)

Enjoy!

0 ...:

Publica un comentari a l'entrada