dilluns, 20 de juliol del 2009

new life, new look or new look, new life...??

who knows...






















we'll see :)

time to work!





7 ...:

Elisabet ha dit...

aaraa et veig...!!!guapisssima!!!!
i les ulleres???noves tambe???
petons

Mar ha dit...

uaaaaaaau!!!! estas monissima! m'encanta així curtet!
ptons

janina ha dit...

nena! q fashion q vas!!! aixo de les ulleres no ens ho havies explicat!!!!
tia bueeeena!!!

Cristina ha dit...

i tan guenaaaaaaaa :D

les ulleres tb son noves, sisi.. vaig estar a punt de comprar-les de color rosa pero vaig pensar q maybe era TOO MUCH PINK

m'agrada q us agradi jiji

Unknown ha dit...

m'agarada molt your new look & those glasses))))
petons!!!

Cristina ha dit...

gracies!! jiji

(excellent catalan, by the way!)

Unknown ha dit...

uoooooooooooooooo!
m'agrada aquest new look! et queda guai! :D


guapa guapa!


que tal el surfing day? jijiji

Publica un comentari a l'entrada