dimarts, 7 de juliol del 2009

Now I can say.. "I was there"

Dic molt i després sóc la primera que està allà.. ho sé.. però havia d'anar a fer fotos.. ningú es creuria el "I was there" d'aquí uns anys si no tinc fotos..


Així que avui, després de la feina, he tornat per la Ruta Turística i he fet para a Hollywood, a la Walk of Fame! No és dificil trobar l'estrella d'en Michael Jackson... allà on hi ha gent, policia i valles, allà està :)

Així que m'he arribat fns allà per fer les fotos.. No hi havia plors ni espelmes.. Simplement curiosos mirant què hi havia de deixat la gent de nou..

Després m'he passejat una mica per Hollywood Blvd., i et trobes amb personatges molt curisos (les fotos estan a Flickr si les voleu veure.. [simplement clickant a les fotos d'aqui dalt]).

Aquests dies, poca feina a l'oficina, però aprofito l'estona per fer altres coses, que sempre hi ha coses a fer entre el Master i els estudis que volen des de Barcelona.. així que estic entretinguda :)

Happy Wednesday to everyone!

6 ...:

Isurfeye ha dit...

Que tinguis un bon dimecres tu tambe pitxu!!! Aprofita el teu any!!! Un peto!!!

janina ha dit...

m'estic posant al dia despres de florència!!
ja estic a Igualada!
un peto!

Unknown ha dit...

feia dies que no visitava el teu blog i això no pot ser! ja me l'he posat a favoritos!!

quina passada lo de San Diego! quina envejaaaaaaaaaa que ens fas als que estem aquí estancats amb les nostres pesades rutines! ais...

se't troba a faltar ruc! :*

Unknown ha dit...

em pots explicar què és exactament aquest nou amic? xDDDD que fric!

Mar ha dit...

cristina!!!!! que d'aqui a poquet la betty i jo tb podrem dir que hi hem estaaaat!!!! jujuju

Unknown ha dit...

jo no puc veure les fotooooos!! com es fa??

:P

Publica un comentari a l'entrada