divendres, 24 de juliol del 2009

what a surprise!!


No us podeu arribar a imaginar la il·lusió que fa obrir la porta de casa i trobar-se un paquet per tu!!


Doncs això és el que m'he trobat avui al tornar de la feina (després del tipic trànsit de divendres tarda): un regal amb instruccions! i si si, per curiós que pugui semblar, m'ha arribar un magnífic ram de roses de colors amb instruccions!

El primer que calia fer era obrir la caixa. Dins la caixa et trobes les instruccions:
1. agafar el gerro
2. agafar les flors
3. posar aigua al gerro
4. posar el "menjar de les flors" dins l'aigua
5. treure els pètals i fulles que estiguin malament
6. tallar les puntes
7. poses les roses dins d'aigua

passos pendents:

8. d'aqui tres dies canviar l'aigua i donar-los mes "menjar de flors"

what a wonderful gift!!!

MOLTISSIMES GRACIES!! (de veritat de veritat!)
M'encanta!

lots (lots lots) of love :)

xoxoxo!

4 ...:

janina ha dit...

oooooooooooooooooooohhh
q maques les flors!!!
i com t'has currat lo de les fotos, queda super be!!
com es nota q no vas fer res a la feina... jejejej
vagi mb el finde!!
un peto

janina ha dit...

com mola el paquet de flors eh! amb tot el packaging i les instruccions, està moooolt currat!!

Elisabet ha dit...

uauuuu!!!m'encanta com t'han portat el ram!!! jo estaba patin perque la seva web posava que les habien deixat a la porta!!!
ja m'agradaria que tinguesim un servei aixis aqui!!!!
per cert: fan olor?!
disfruta les mentres durin
mil petons

Cristina ha dit...

avui s'han obert i estan increïbles! :)
si q fan olor si..

moltes gràcies!!

Publica un comentari a l'entrada