dijous, 20 d’agost del 2009

I'm a legal californian driver!

yuhuu!! finally I've got my driving licence!

Ara només falta esperar dues setmanes i m'arribarà el carnet a csa..

Vaig anar a fer l'examen amb el cotxe de lloguer i em va tocar un examinador força gros i molt simpatic. Turn right, turn left, right lane, left lane, stop... un parell de fallos (com frenar en un stop massa a prop de la linia) però PASS

I'm so happy! Ara ja soc totalment californiana!!

Jo torno a voltar per l'oficina, les nenes mentrestant exploren Los Angeles. A veure si em puc escapar una mica abans de l'oficina i anar-les a rescatar! Q sinó de seguida se'ns fa de nit!

Fotos del viatge ben aviat, I promise! :)

Have a nice day!

1 ...:

Maria ha dit...

Per aqui ja eés Festa Major i se't troba a faltar!!!

Un petonas!

Maria

Publica un comentari a l'entrada