dissabte, 1 d’agost del 2009

noche de película (?)

Si la vida real fos una pel·lícula on millor que Hollywood per demostrar-ho, veritat?



Ingredients que necessitariem:

- grup d'amigues disposades a sortir de festa
- vestit nou
- estar al guest list d'una discoteca força IN de Hollywood
- trobar-te un actor famós

(els teniem tots)



Situació/Argument:

Ens vestim, ens posem guapes, anem a Hollywood, entrem a la discoteca i ens posem a ballar. Jo portava un vestit nou (el que podeu veure a la foto) que va resultar ser un vestit una mica "perillós".. Tota l'estona m'enganxava al botó, cinturó o pantaló d'algú que passava massa a prop meu...

Les primeres dues vegades van ser dues noies. Imagineu la situació, jo ballant, passa una noia i de cop noto que m'estira el vestit i jo "waait" i ens desenganxem... Això dues vegades..

Al final els hi dic a les del grup "no patiu, al pròxima vegada intentaré que sigui un noi guapo". Seguim ballant i al cap de 5 minuts surto disperadaaaa "waaaaait". M'havia enganxat al botó del darrera del pantaló d'un noi, miro amunt i dic "ostreeeees... aquesta cara em sonaaaa..." [tot i que ara no puc recordar el seu nom... alguna idea (???)] i jo: "OMG (oh my god!) I'm sooo sooory..." i venga a riure :D i ell: "don't worry, quan tinguem fills i preguntin, els explicarem aquesta historia" i jo "jijijij"

Finalment ens vam poder desenganxar..

Si realment això hagués sigut una pel·lícula americana us podeu imaginar el final "lived happily together ever after" pero resulta que, a no sé que ho provoquis molt, la vida no és una pel·lícula americana

Això si.. vam riure molt :)

(i li he tocat (una mica) el "traseru" a un actor famosillu jijii)


pd: això va ser dimecres passat al MY HOUSE de Hollywood Blvd.

12 ...:

Elisabet ha dit...

perque noet fas guionista..de Hollywood???tens tots els arguments!!!
em sembla que vas neixer amb una lluna especial!!!
muacks. i molts petons

Elisabet ha dit...

per cert es guapo!!!...pero no se qui es!!

Maria ha dit...

UALAAAAAAA KINA PASSADAAAA!!!!

Riki·Rocket ha dit...

SIMON REX

Cristina ha dit...

thanks bro!!

Maria ha dit...

Està clar que aquest sera a partir d'ara el vestit per sortir no?

Maria ha dit...

Me l'estic tornant a mirar i per favorr...que guapo que ´és!!!!

Cristina ha dit...

llastima q el vestit sigui "too much" per Igualada..
aquí cada nit pots vestir com si fos cap d'any! :)

Maria ha dit...

Cris...no li vas parlar de que tens una cosina suuuper guapa?
M'he enamorat....

Cristina ha dit...

jajajajaja
jo de tu em desenamoraria... és una mica "massa" gran i a més.. anava força "de guays"
ja te'n buscaré algun de semblant :)

Mar ha dit...

eieiei!!!! de pas en busques un per mi eh????
anaves molt molt guapa
petons!

Unknown ha dit...

....ai....Cristina very nice vestit nou!!!
...but I didnt understand what was after((((
....could you write for me short version in eng?! jeje

Publica un comentari a l'entrada