dimarts, 4 d’agost del 2009

PASS

Avui he anat al DMV (Driving Motor Vehicles) de California a Woodland Hills, a prop de la meva oficina, per fer l'examen teoric del carnet de conduir californià.


Primer toca fer cua, com sempre a Estats Units, però aquí tothom respecte la fila i molt tranquil·lament es va avançant.. Finalment arribes a la finestra i et fan omplir un document i et donen un numero.

Toca esperar més fins que et criden i dones els papers que has omplert. Fas l'examen de la vista (C - P - O - B - D amb l'ull esquerra i A - L - M - N - E amb l'ull dret), pagues $28 i tornes a fer una altra fila.

Quan et toca et prenen les emprentes digitals i et fan la foto... SMILEEEE :) CLICK

Llavors et dónen l'examen i tens unes finestretes on a peu dret pots fer-lo. Contestes allà mateix i et diuen el resultat al moment. Son un total de 36 preguntes i pots fallar-ne fins a 6. M'han corregit l'examen i 2 FALLOS :D

PASS

I despres, simplement, toca demanar hora per l'examen practic...





I'm really really HAPPY :)

5 ...:

Maria ha dit...

Felicitaaats ja tens la teòrica!!!
jajajajaja

janina ha dit...

oooooooohh!! molt be!!! felicitats!!
per cert, he donat les carteres i el bolso a la mar, aixi quan vinguin t'ho portaran elles, ok?
ja et passare els numeros pq em paguin! :)
un pto

Cristina ha dit...

perfecte! ahir els hi vaig dir que arribarien am les nenes i que ja els diria com pagar
ja m'informaras
i merci a les dues :D

Mar ha dit...

sisisi!!! ja tinc el bolso i carteres!! en breves arribaran a LA!
per cert! jo tb tinc cartera nova eh??? jijiji
janina! a ma mare li ha encantat! :)

petooonnssss!

Maria ha dit...

Volem nova info!!!

K fas, on estas?

Publica un comentari a l'entrada