dimarts, 22 de setembre del 2009

Cachuma Lake

Aquesta cap de setmana vam tornar a anar de camping. Aquest cop vam anar una mica més al nord, a Cachuma Lake, al nord de Santa Barbara.




Cachuma Lake




The Mission: la missió dels fransiscans de Santa Barbara









El Pier i el centre de Santa Barbara, una ciutat petitona i encantadora :)

Blog actualitzat ;)

have fun!

3 ...:

Riki·Rocket ha dit...

Estas agafan el gustillu a aixo de anar de Camping ehhh!

per cert q les fotos amb la Diana????

Elisabet ha dit...

em! .. si que es veu mono si!!!
llastima que no hi varem poder anar!!
a la proxima....!!!!je je

Cristina ha dit...

si si, next trip :)

Ricard (xD) encara no he pogut revelar les fotos de la Diana, vaig anar a WalMart a preguntar i em van dir que nomes imprimien fotos digitals (-_-') jo crec q em van prendre el pel... pero en fi.. a veure si puc passar-me per algun altre lloc aquesta setmana!

ja tinc 2 carrets!!! uouou!!! so excited!!

Publica un comentari a l'entrada