dijous, 22 d’octubre del 2009

FedEx ultrafast!


bua... flipo amb lo rapid que ha arribat!! :) vam parlar fa dos dies, no? juju

encara no l'he obert... puc puc?? XD es q estic a l'oficina i nose si esperar-me a csa.. pq sino dsp m'hauré d'emportar la caixa oberta fins al cotxe..

we'll see!! love these surprises!! :D

i res.. l'Anselm a hores d'ara ja deu ser a Barcelona.. vaig intentar posar-me a la maleta però portava una maleta massa petita :( aix.. aquests homes q viatgen am tan poc equipatge..

en fi.. ara per l'oficina, tot tranquil, sense jefes.. acabant estudis i informes de final de mes :)

gràcies pel paquet!! juju
have a nice day!

2 ...:

Elisabet ha dit...

ualaa!! quina ilu que fa aixo de rebre paquets!!!podras aguantar fins l'hora de plegar????
ja em diras algo...
mil petons

Mar ha dit...

uala!!!! quin peaaaazo paquet!!! ves a saber que hi pot sortir d'aqui dins...tu, per si de cas, estigues preparada per tot! jajaja

ja explicaras que hi havia, que fins i tot jo estic intrigada...

pto

Publica un comentari a l'entrada