diumenge, 18 d’octubre del 2009

great weekend

un cap de setmana ben complet!

la jaione ha anat a passar la setmana a Chicago, així que dissabte ven d'hora al matí vaig acompanyar-la al aeroport :)

a la tarda/vespre teniem una festa a Santa Monica, aixi que vam anar a treure el cap allà i vam acabar sortint per allà a la vora. Quan va ser hora de marxar vam fer una ultima copeta per casa!

avui, diumenge, hem passat el dia per venice fent unes quantes fotos!











and tomorrow.. monday again.. :)

enjoy!

4 ...:

janina ha dit...

Qui sou els "hem"? jejeje
la gent segueix fent platja encara que hagi arribat la tardor??
aqui fa mooolta fresca!!

un pto

Cristina ha dit...

ja arribat la tardor de nom, pero després dels dos dies de pluja torna a fer caloreta...
l'aigua esta fresqueta, pero molta gent segueix banyant-se igual! (jo nomes vaig posar els peus)

q tal tot x aqui? ja tens tele, llit, sofa, nevera i bla bla bla? torno a tenir el meu armari, el meu llit i la meva habitacio? podré tornar i estarà tot igual q abans pero am una habitació gegant i per mi sola?!?!?! UOOO!!! por fiiiiin!!! :D

jajaja

c*

Maria ha dit...

Ara podré venir a dormir a casa teva, ue ue ue!!!!
I dormir al vostre llit (que aixo per una cosina es supert supert eh?)

Jujuju!!!
Bon cap de setmana pel que veig no?

Muakaaaaaa

Mar ha dit...

hola hola!!!!! tens tota la rao! ultimamnet no comento massa...pero mel miro cada dia eh????

ptons!!

Publica un comentari a l'entrada