dimarts, 13 d’octubre del 2009

what was this...?


Què s'havia de fer quan queia aigua del cel...?

si si.. després de 4 mesos a Los Angeles, està plovent... (tampoc us imagineu un gran diluvi,eh..)

De camí cap a la feina han començat a caure 2 gotes, després 4.. i finalment he hagut de passar els "limpias" i tot!!

Ha arribat la tardor.. ara sí..

I logicament no portava paraigua... però m'ha sorprès veure gent (al parking de la feina) que sortia del cotxe amb paraigües!! si no plou mai, com és que tenen un paraigües a mà? En fi.. gent preparada suposo... jo no en portava (almenys, però, m'he vestit de màniga llarga i pantaló llarg... q sino ja em veig sortint del cotxe am shorts i t-shirt i a fora plovent...)

I res.. he pensat que la pluja es mereixia un post.. Ara, de nou a la feina després d'un dia extra de festa! :)

una abraçada des de l'avui grisa california

6 ...:

Natàlia ha dit...

úule felicitaats LA!!!!

:P

janina ha dit...

tot un fenomen! segur q no era pluja acida??

un peto!

Elisabet ha dit...

potser, t'incorporo les botes d'aigua venecianes"???jeje..
ara ja pots dir que has vist "rain in california" com la canço...!!!
mua mua

Cristina ha dit...

segueix plovent.. pero es una pluja molt fina.. em sembla q no caldran les botes venecianes hehe :)
i les altres, ja han sortit?? o me'n vaig de shopping?!? juju

mua!

Cristina ha dit...

i ja n plou :)

janina ha dit...

almenys es va arribar a mullar el terra??
aki fa fresqueta!ummmm! per fi la tardor!!

un petonet des del divendres mati cap el teu dijous nit! ;)

Publica un comentari a l'entrada