dimecres, 4 de novembre del 2009

Catalan Movies & Awards in Hollywood

Ahir al Egyptian Theatre de Hollywood quasi que només se sentia parlar català i és que vam celebrar els Mini Gaudis. Premis com a reconeixement al treball de catalans que han aconseguit fer-se un nom als Estats Units: Claudia Bassols, Roger Julià o Javier Pineda entre d'altres.

L'objectiu de tot plegat: intentar crear una base de diàleg amb l'Acadèmia de Hollywood per tal que l'Acadèmia del Cinema Català pugui presentar films candidats als Oscar. I sembla ser que això va ser un èxit.. un camí llarg per recorrer encara però ja s'ha avançat força..

I entre vins i pel·lícules (que encara no he pogut veure), fotos, moltes fotos :)

Amb el President de l'Acadèmia del Cinema Català, Joel Joan!

jujuju

amb les meves companyes de feina i la Claudia Bassols

mi equipo favorito :)
(janina, mira quin bolso porto,eh!!)

COPCA TEAM amb el Director de l'Acadèmia, Lluís Valentí 
i un del premiats, Roger Julià

Joel Joan en el moment dels premis

l'equip dels Catalan Movies & Awards

i l'Antoni Bassas!! :) que ja li vaig poder dir que cada matí 
anavem al cole escoltant-lo a la radio!
(a la foto amb Don Inocencio Arias, Cònsol d'Espanya a LA)


Així que molt bé! Moltes fotos! Ara a veure si avui em puc escapar abans de la feina i puc arribar a veure alguna de les pel·lícules... 

Now.. back to work!
una abraçada!!!

4 ...:

Elisabet ha dit...

NO M'HO PUC CREURE!!!! SERAS.....!!!! I AMB EL JOEL JOAN!!!!! DESDE LUEGO... NO HI HA DRET!!!! menos mal que l'hi vas donar records al bassas..!!1 (suposo)
ara si que de aqui a la fama...!!
i, que son simpatics???
aixo ho has d'explicar pel l'skype, ...
petons

Cristina ha dit...

jejejje dema farem skype i t'ho explico tot!! :D q avui havia d'actualitzar blogs i FBs :D
i per suposat q li vaig donar records al Bassas! :D molt simpatics tots :p
digues a la janina q t'ensenyi les fotos del FB q n'hi ha unes quantes mes :)
bsu!!

janina ha dit...

vaya, q xula q ets!! t'haure de fer servir per promocionar els meus bolsos, pq si segueixes aixi...!
per cert, no veig el bolso! és algun dels meus? el saquet?
a veure si els Reis Mags es porten bé amb tu i te'n cau algun més!!
muaks!

Anna Requesens i Antoni Cabello ha dit...

Apa que et devies sentir com a casa ehh!!! entre tant català quina sort, jo com a molt sento a parlar sudamericà per aquestes terres del nord.
Stas molt wapa amb el vestidet vermell!!! com van els ligues?Devies ser la reina de la festa segur jajjaa.
Un pto,
Anna

Publica un comentari a l'entrada