dilluns, 2 de novembre del 2009

mil milions de gràcies!!!

Avui m'ha arribat una sorpresa (que no m'esperava gens) a l'oficina... Les sorpreses sempre fan il·lusió! M'encanta rebre cartes, postals o paquetets.. però avui encara m'ha fet més il·lusió!!


Moltes gràcies Uri!!! :) 

i dins del paquet...

bonissimes les xuxes!!! i el dibuix m'encantaaa!! t'ha quedat precios! moltissims colors!! gràcies! el tinc penjat a l'oficina així el veuré cada dia!!

Un petó molt molt molt fort Uri!!
i una abraçada a tu també Jennie! :) (moltes gràcies, de veritat!)

4 ...:

Elisabet ha dit...

que moonoo!!!!!
potser les xuxes ja estan seques???

Cristina ha dit...

jajajaja comestibles :D
n'he repartit per l'oficina (ara a veure si demà estem tots malalts XD)
mua!

janina ha dit...

oooooooohhh!! quina ilu no?!
a veure si jo rebo algun sobre a casa meva! ;)

Maria ha dit...

Ualaaaa, ke xulo!!! Quina ilu!

Publica un comentari a l'entrada