dimarts, 22 de desembre del 2009

and now it's officially christmas

ara si que puc dir, sense equivocar-me, que ha arribat el Nadal a Califòrnia! Avui m'ha arribat una sorpresa a la feina! Jo pensava que eren flors, però no! era un arbret de nadal! Amb llumetes i figuretes per decorar-lo!!! Ara mateix em sento moolt a prop de casa ja!!! m'encanta!!! mil milions de gràcies!! ara ja només em faltaria veure-us a tots i ja seria un nadal fantàstic! podem fer una quedada per l'skype tots?? :))


mum, ets la millor del món! m'ha encantat que m'enviessis una mica del nadal de casa aqui!!
Us deixo amb les fotos de com ha quedat decorat... dsp li posaré una mica de neu per sobre i les boles de nadal que hi havia dins de l'ultim paquet!!





moltissimes gràcies!!! és una monada!!! (creus que s'ha de regar??) jiji
una abraçada enorme!!


wishing you all a happy merry christmas!!!

6 ...:

Cristina ha dit...

i pels q us ho pregunteu.... sí, és natural i fa olor a Nadal! :)

Elisabet ha dit...

ohhhhhh!!!!
es una monada!!!! sempre em sorprenen aquesta gent!!!! els adornos son una cucada oi???
bueno ja esta be que et sentis una miqueta aprop de casa.....nosaltres et trobarem MOLT A FALTAR!!!!:((((
pdt. em sembla que l'hauries de regar, un cop a la setmana( que no hi habien instruccions?!?!?)
mua i mua

janina ha dit...

ooooooooooooohhhh!!!q xulo!!!! mama a mi tb em podries enviar flors i abrets de nadal dins de caixes sorpresa!! pero no em queixo q vaig tenir una flor de nadal mooolt maca!

Elisabet ha dit...

ah!!!!!!..... pensaba!!!!!

Anna Requesens i Antoni Cabello ha dit...

Aixó es un arbre de Nadal!!!!haig de confesar que primer havuia pensat que era de plàstic, jajajaja. un pto i bon nadal

Maria ha dit...

JANINA, aqui l'unica que es pot queixar soc jo!

Bon Nadal a totes :-)

Publica un comentari a l'entrada