divendres, 11 de desembre del 2009

pre-xmas!!!!

I'm so (so so so so so so) happy!!!!!!

Avui ha arribat el Nadal a l'oficina!!! :) but I know I still have to wait till xmas.........!!!! it's gonna be so hard....!!!
i a més, dins de la caixa, també hi ha neules!!! i una mica de neu (jijiji) i boles de nadal... i regals i... aiiiiiiiiii!! can't wait!!

thank you very (very very very very) much!!!!!
now I wanna be home for xmas!!!

qui serà el meu amic invisible...?? s'ha portat molt be xDDDD pero no s'hi val haver fet que algu altres escrivis el meu nom, eh... haig d saber quin paquet és!!!

gràcies a tots!!!
and happy pre-xmas!!
love u!! ******************************

5 ...:

Elisabet ha dit...

que ja has obert algun altre paquetet"??'
encara aguanta la neu????
mil petons

Maria ha dit...

Ja li vaig dir a te mare que em fa mooolta enveja!!!!jejeje (diu que em deleixo sempre...pero es que només cal veure la caixa!!!)
PD: Me n'anire ben lluny nomes per rebre aquestes caixes aixi, jejej

Quins regals has obert de moment?

Muaks preciosa!!

Cristina ha dit...

jijiji

torrons, neules, pernil, formatge, llonganissa i TAPS d CADAQUES!! :) yuuuuuumy....!!!! ah! i una "bufanda" q m'ha fet la mum..!!!

:) mua preciosa

janina ha dit...

brrrrrrrrrrrrrr quin fred q faaaaaaa!! estem a 3 o 4ºC!!! ha arribat l'hivern de veritat!!
q tal per aqui?
avui faig fotos i te les envio, tu ves preparant email de cotilleos!
mua

Cristina ha dit...

q en fa de dies q tinc el mail apunt.... i que en fa de dies que sento la frase "avui t'envio les fotos" aix........ al final acabaré tornant abans q m'enviis les fotos i podré veure el piset am els meus propis ulls,eh...

aix.. XD
mua!

Publica un comentari a l'entrada