dimarts, 16 de febrer del 2010

i.. a poc a poc el meu "cubiculo" va agafant una mica de vidilla


jiji moltes gràcies per la postal!! Jan's espero que el teu "comparé per les dues" signifiqui que vau comprar coses per mi i que tard o d'hora m'arribaran a LA, no?! ;)


m'encanta la postal! mil gràcies!!!


una abraçada i bona setmana!

4 ...:

janina ha dit...

ups..... no no
volia dir que aprofitant q no hi erets vaig comprar doble!! jejejejje
q rapid q ha arribat! em pensava q el correu tardava mesos en travessar l'oceà!

un petooooooo

janina ha dit...

per cert, de qui és l'altra postal??

Elisabet ha dit...

ah!!! ja arribat!! es mona eh? tipica parisina!
nena Janina, l'altre es dels pupyrs, desde austria!!
mica mica semblara el mapa mundi"!!
petons

Cristina ha dit...

si acaba semblant el mapa mundi és pq no pareu de viatjar amunt i avall!!!
i ara q m'he acostumat a les postals... res de Munich??? aix aquests homes... q poc detallistes... :P

i jan's... ja ho havia entés... ¬_¬ i ja et val..! (pero no pateixis, q a l'abril crec que em podré aprofitar (MOLT) de la mummyr, q la tindré x mi sola!! jujuj)

Publica un comentari a l'entrada