dimarts, 23 de març del 2010

nits culturals i musicals

Fa un parell de setmanes, aprofitant que la Johana tenia entrades gratis pel concert d'una mexicana, que sembla ser que es molt famosa entre el sexe femení latino, però que jo no havia sentit mai... Paquita la del Barrio! :))
vam anar-hi amb dues mexicanes, l'Armandina (o Mars) i la Karen, i la Johana i servidora. Vam riure mooolt i és que només cal escoltar les lletres de les cançons per riure una bona estona... Sembla ser que aquesta bona dona ha sigut força desafortunada amb l'amor i totes les cançons malparlen dels homes... (unes lletres força profundes :p)
us volia adjuntar un video, perque riguessiu una estona, pero he vist q ja no tinc l'opcio d'adjuntar videos... :( així que res... otra vez será jeje :)

Divendres passat, seguint amb el ritme de nits culturals q portavem, vam anar a un festival de Flamenco aquí a prop de Los Angeles. Una nit entretinguda també i força nivell.. Mai havia anat a un festival d flamenco i el meu primer ha sigut a LA.. curiós :)
Ja tocava un update.. :)
Q acabi d'anar bé la setmana!! una abraçada enorme!

musus ;)

3 ...:

Elisabet ha dit...

vaya vaya, per fi noves news!!!, i entre el flamenco , i el mexicano, amb que et quedes???? muamua muamau

janina ha dit...

Vaya q folkoric tot plegat!!
moooolt be!
jo un dia tb volia adjuntar videos, a veure si descobreixo com... suposo q primer has de penjar-lo a vimeo o youtube i potser despres pots penjar l'enllaç...
no se.. si no penja'l pel facebook!

un peto sis!
musmus

Cristina ha dit...

si, segurament aixi si que es pot, pero jo al juliol vaig adjuntar un video directament des d'aqui.. el dels focs artificals el 4 de Juliol.. nose.. si ho descobreixes m'informes!!

musus!

Publica un comentari a l'entrada