dilluns, 8 de març del 2010

smiling :))

la millor manera de començar el dia (i més un dia com avui) és amb un bon somriure i aquesta foto em fa riure!! (així que la comparteixo amb tots!!) Moltíssimes gràcies Janina!!! :))) (i pot ser q en el dibuix hi vegi un toc de mummyr???)
i què més puc demanar... un anyet més que toca celebrar a Los Angeles, ciutat de somnis i desitjos per molts... i jo ja vaig demanar el meu desig dissabte a la nit, quan va sortir un pastís de la meva habitació! i és que m'esperava una festa sorpresa!! 
va ser obrir la porta i començar a sortir gent i més gent la meva habitació! (és llavors quan t'adones com n'arriba a ser, de gran XD)
així doncs.. què més puc demanar? he tingut amics i pastís i vestit nou i globus i sorpreses i limo i hollywood i un paquetet de casa que encara no he pogut obrir i un HAPPY BDay des d'Anglaterra ;) i és que són 25 anyets al cap i a la fi...
i a tots els que no esteu a LA... :( se us troba a faltar (infinitament) però això em dóna l'excusa perfecte per fer una gran festa a l'estiu quan torni, veritat?? ;)

gràcies pels emails, els missatges i per haver-vos recordat de mi!! :))) 
una abraçada enorme a cadascu!!!!

infinits somriures i milions de petons!! :)))

4 ...:

Mar ha dit...

felicitaaaaaaaaaaaaats!!!!!

Cristina ha dit...

jijijiji graaaaacies mar!! :))

Elisabet ha dit...

siiiiii, of course!!!!!!!!!!!!! i sense photoshop!!! a ma !!!!
FELICITATS UNA ALTRE VEGADA!!!!!
25 PETONS

Cristina ha dit...

jujujujuju genial!!
muaaaaaaaaa

Publica un comentari a l'entrada