dilluns, 29 de març del 2010

a weekend in Northen California

Un bon cap de setmana a San Francisco amb visita a Santa Rosa. Perquè serà que sempre que vaig a SF fa sol? Serà qüestió de seguir anant-hi fins que aconsegueixi veure el foggy-real-SF, no? 

Aquí us deixo algunes fotos del cap de setmana: una mica de turisme com deu mana i una mica de turisme alternatiu et fa descobrir una ciutat que sempre he pensat que és fantàstica!
Diumenge, aprofitant el sol, va tocar una mica de Sausalito. Un poblet fantàstic a l'altra banda del Golden Gate. Un bon brunch amb San Francisco de fons.
i finalment, back to SF. Creuar el Golden Gate et costa $6 pero realment no pots evitar somriure cada vegada que el creues... o potser és que encara no l'he creuat prou vegades com per deixar de somriure... qui sap... sigui com sigui et sents força minúscul creuant aquest pont magestuós

i no podia faltar, perquè ja m'ho havia saltat massa vegades, una visita a Ghirardelli, el paradís de la xocolata... 

un bon cap de setmana, isn't it?


una abraçada enorme!

5 ...:

janina ha dit...

uoooo!!! quina enveja!! jo tb vull tornar a SF!!
un peto i parlem per skype!
mus mus

Maria ha dit...

Quina enveja

Elisabet ha dit...

uala,uala uala!! tot aixo no ho sabie!!!!!
es xula la Girardelli eh???
vas fer un break " per poder menjar una miqueta de xocolata??!!!
peeeeeeetons

Cristina ha dit...

només la que em van donar a l'entrada... i em vaig comprar una "tableta" de xocolata i carmel que tinc alla guardada :))

un peto!

Natàlia ha dit...

uauuu.... enveja sanaa! :)

Publica un comentari a l'entrada