dimecres, 24 de juny del 2009

run baby, run!!


Vale, sí, ho reconec... estava estirant poc i he fet una mica de "pose" x la foto.. però ves què, volia que veguessiu les bambes!!! :))) maques, eh... i quina sola més netaaaaaaaaa! jiji encara estaven per estrenar..


Però en realitat jo m'havia enamorat d'unes altres (que després em vaig enterar que eren Limited Edition per Ladies Footlocker...), massa cares però..

Aquestes no estan gens malament! I corren molt! :)) sí sí.. he sortit a correr i tot, no m'he vestit només per la foto :) He anat fent zig-zag pel barri però haig de reconeixer que no estic en la millor forma.. paciencia, però, que tinc un any per posar-me a to i combratre les burgers! (Demà em sembla que m'aixecaré amb agulletes..)

Avui vosaltres torneu a la feina i jo, continuo amb la feina (que no vaig tenir festa... :( snif snif)

Així que enjoy working, have fun & smile!!!

2 ...:

janina ha dit...

uaaaaaaalaa!! son super xules!! que potents amb aquest color groc!!! uhm... i les has comprat de super sales, o que? molen molen!
un petooooooo!!!

Isurfeye ha dit...

On son les bambes? No les veig. Es que aquests colors tan apagats costa apreciar-los... :)

Publica un comentari a l'entrada