dimecres, 29 de juliol del 2009

bancs


avui toca anar de bancs...


ahir vaig començar a buscar informació i avui segueixo la meva recerca via internet..

CitiBank
Bank of America
Wells Fargo

i un llarg etc de bancs..

En la meva cerca prioritzo la proximitat (i aqui a prop de la feina en tinc un parell) i que no em cobrin massa (o cap) extra taxes..

A veure si finalment avui, abans que acabi el dia, puc obrir-me un compte americà i començar a poder treure diners directament dels caixers automàtics!

us mantindré informats :D

have fun!

3 ...:

janina ha dit...

aixo es la publicitat d'algun banc??
com es nota q son americans...
has pogut fer la transferència?

un pto

Mar ha dit...

sort amb aixo dels bancs...que es un rotllo!!!!

ja falta meeeenys.....!!!!! :P comte enrere!

pto

Anna Requesens i Antoni Cabello ha dit...

Quant tinguis un compte casi ja podras dir que et com un autèntica americana!!!! jajaja un pto

Publica un comentari a l'entrada