dilluns, 1 de març del 2010

el brunch dels diumenges

i com cada diumenge, toca descobrir un nou lloc on anar a fer un brunch. Aquesta vegada ha tocat anar al TOAST

feia un dia fantàstic i celebravem que una mexicana havia estat nominada per la seva feina a V, com a millors efectes especials (qualsevol excusa serveix per disfrutar d'un bon esmorzar :) veritat?)
després d'un brunch impressionant, unes quantes seguien amb sessió de manicura, pedicura i getting ready pels awards de la nit, nosaltres però vam decir aprofitar el dia a la platja, així que van anar  cap a Santa Monica. 
El passeig de Santa Monica a Venice per la platja dura més d'una horeta, però si després la recompensa és una bona cervesa (o diet coke :p) i ulleres noves, sempre val la pena!
bona setmana a tothom!

pd: i cate, si llegeixes això PER MOLTS ANYS again!! :)))
petons

9 ...:

janina ha dit...

uaaaaaala pel brunch, ehem ehem aixo no eren dolços??
i tb uaaaaaala per les ulleres!! sembla estiu ja!
un petonet sis!
nanit

Cristina ha dit...

eren dolços, pero no meus! jo em deleitava mirant-los jeje

peto

Maria ha dit...

Em moro de ganes de venir nena...

Mar ha dit...

que guais les ulleres! estas guapissima!!!! ;)
petunicus

Cristina ha dit...

jajajaja
gràcies mar!! i me'n vaig comprar unes altres de negres jiji
no em vaig poder resistir ;)

besuus

Anna Requesens i Antoni Cabello ha dit...

Deu ni dor quins plats, la veritat que només de veure'ls entra una ganaaaaa!!!! Ja veig que tot et va fenomenal i t'ho passes molt bé. Ja veig que el tema ulleres s'ha convertit en una afició, jajaja. Cuidat molt guapa muakisss.

Cristina ha dit...

jajajaja i tant! tot estupendament!!
gràcies Anna!! una abraçada!!

Natàlia ha dit...

arrrggh enveja sanaa!! jejej
;)

Elisabet ha dit...

bueno, ja ha passat aquest diumenge...
on toca el bruch avui??
potser al Hollywood boulevard????
petonsssssss

Publica un comentari a l'entrada