dimecres, 18 de novembre del 2009

lomographing LA

diuen que una imatge val més que mil paraules, aixi que m'estalvio el text i us deixo les últimes fotos que he fet amb la meva (lovely) Diana F+ 


hope you like them!












pd: tot segueix anant estupendament bé... 
pd2: tinc festa per thanksgiving (yaaaaaaay) així que me'n vaig a Portland, Oregon amb la Jaione (a passar fred i a menjar turkey del bo!)


una abraçada!!

4 ...:

janina ha dit...

mita-la ella, q si las Vegas, que si Portland...i barcelona què?? :)

un peto i ves pensant amb el meu regal de l'amic invisible!

Cristina ha dit...

t'agradaria, eh q fos jo la teva amiga invisible......... XD pq podria fer un super regal made in USA!! uouou!
(feu turkey a BCN, per llavors tb m'ho podria plantejar... XD)
;)

Elisabet ha dit...

xulas, xulas,fas la compe al riki..!!!!
ja et pots mirar el meu blog, que li actualitzat una mica.....:)
mil petons
ah! volem veura el teu new loock!!!

Cristina ha dit...

mum! m'encanten els nous dibuixos i les flors! pero algo passa amb els comments q no em deixa acabar d comentar.. només et puc posar "genial" a tot :)
mua!

Publica un comentari a l'entrada