dilluns, 23 de novembre del 2009

sweet surprise

what a nice surprise today in the office!


m'han encantat!! moltissimes gràcies! una mica de color a casa i taronja, que és molt thanksgiving!

Mil gràcies Mum!! Ets la millor del món! i happy thanksgiving all the family too!!


Fareu turkey a csa? I divendres... BLACK FRIDAY! (i a la radio ja posen anuncis de botigues que obren a les 3am... crazy day...)


En fi.. tot i que estic a csa, em toca treballar una mica (també haig d dir quan treballo, que sino us penseu q nomes estic de parranda por ahí!) XD


un peto enorme a tots!
i gràcies per les flors!

8 ...:

janina ha dit...

oooooooooooooohhhh!!!
quin morruuuu!!
a mi la mamà m'ha fet una corona de nadal!!
un peto i que vagi mooolt be!!

Cristina ha dit...

i ja l'has posat??
PER CERT!! i les fotos del piset QUE!?
mua!

Elisabet ha dit...

que mones les flors...!!!! a la web no s'hi veuen pero despres millora molt
son super eficients!!!
ara que t'aguantin fins el dia!!!
aqui no fem turkye fem polley!je je
molts petons

Cristina ha dit...

xDDD enjoy polley doncs :)
***

Maria ha dit...

no hi ha com estar de parranda...

Maria ha dit...

Elisabet, a mi no m'adoptaries pas ara que tens a les dues fora de casa...m'hi estaria un temps i despres marxaria perque em regalessis flors i corones com a elles...

La meva mum me fa llibretes... :-P

Elisabet ha dit...

ja saps que quan vulguis!!!! es casa teva!!!!ma ndarina mandarina, que segur que que tambe et regalaran floretes xines!!!

Cristina ha dit...

mum! sembla q parlis am clau xDD
dema marxo a Portland! a veure si podem parlar aquesta nit meva/mati teu...
un peto!
pd: sino, vaig mail :)

Publica un comentari a l'entrada